قوانین و مقررات سایت

صفحه قوانین و مقررات حاضر به‌مثابه یک توافق است که به‌موجب ماده 10 قانون مدنی جمهوری اسلامی ایران یک قرارداد قانونی و لازم‌الاجرا تلقی می‌گردد و کلیه کاربران و اشخاصی که به هر نحوی و با هر وسیله‌ای از سایت روژبین استفاده می‌نمایند تابع این توافق هستند. 

ماده یک: تعاریف

قوانین جمهوری اسلامی ایران

 منظور از قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین و مقرراتی است که به تصویب مجلس شورای اسلامی یا سایر نهادهای قانونی رسیده باشد و به‌صورت لازم‌الاجرا درآمده باشد. ازجمله قوانینی که سایت روژبین تابع آن می‌باشد قانون تجارت الکترونیکی و قانون حمایت از مصرف‌کننده است.

توافق

 منظور از توافق، صفحه قوانین و مقررات حاضر می‌باشد که به‌موجب ماده 10 قانون مدنی جمهوری اسلامی ایران یک قرارداد قانونی و لازم‌الاجرا تلقی

می‌گردد و تنظیم‌کننده روابط بین روژبین و کاربران می‌باشد.  

سایت

 در توافق حاضر هرکجا از کلمه «سایت» استفاده شده است منظور سایت روژبین می‌باشد.

دوره آموزشی

 منظور از دوره آموزشی، فیلم های آموزشی ضبط شده است که بصورت آفلاین در سایت روژبین ارائه میشود. این فیلم های آموزشی بر روی موبایل و کامیپوتر اجرا میشوند و برنامه آن به ایمیل ثبت نام کنندگان در دوره ارسال میشود.

  

ماده دو: موضوع فعالیت سایت روژبین

سایت روژبین در زمینه آموزش رلیاژ (رله و حفاظت) فعالیت میکند و تابع قوانین و مقررات

جمهوری اسلامی ایران است.

 

ماده سه: حساب کاربری

3-1

 عضویت و ایجاد حساب کاربری در سایت روژبین رایگان می‌باشد. اشخاص برای عضویت باید به بخش عضویت مراجعه نمایند. ثبت‌نام در سایت و تکمیل فرم عضویت که در آن اطلاعاتی نظیر نام و نام خانوادگی، شماره تماس و ایمیل دریافت می‌شود به‌منزله آگاهی و پذیرش کامل قوانین و مقررات سایت روژبین می‌باشد.

3-2

 هر شخصی که به هر مقصود و به هراندازه‌ای از سایت روژبین استفاده نماید به معنای آن است که از تمام قوانین و مقررات سایت آگاهی کامل دارد و آن را به‌صورت کامل پذیرفته و تابع آن می‌باشد.

3-3

 هر شخصی فقط می‌تواند یک حساب کاربری داشته باشد و درصورتی‌که بعدا مشخص شود شخصی بیش از یک حساب کاربری داشته است، سایت روژبین می‌تواند آن حساب‌ها را حذف و دسترسی کاربر به پروفایل کاربری خود را قطع نماید و کاربر نیز حق هیچ‌گونه اعتراضی نسبت به این اقدام روژبین را ندارد.

3-4

 اشخاص برای عضویت در سایت باید از اطلاعات و مشخصات هویتی خودشان استفاده نمایند و سایت روژبین هیچ‌گونه مسئولیتی در ازای تخلف از این ماده ندارد.

3-5

 درصورتی‌که معلوم شود شخصی با نام و حساب کاربری جعلی اقدام به ثبت نام دوره ها و یا استفاده از سایت نموده است، روژبین می‌تواند نسبت به حذف آن حساب کاربری اقدام نماید. در این حالت وجه پرداخت شده به کاربر مسترد نخواهد شد.

3-6

 اشخاص باید در ایجاد حساب کاربری خود دقت کافی نمایند تا اطلاعات و مشخصات واقعی خود را صحیح و کامل ثبت نمایند. روژبین مسئولیتی در قبال نادرست بودن اطلاعات کاربر ندارد.

3-7

 در صورتی که معلوم شود شخصی به تبلیغات منفی، نادرست، ناروا و یا مغرضانه علیه روژبین پرداخته یا می‌پردازد، خواه این فعالیت‌ها در فضای آنلاین باشد خواه آفلاین، روژبین می‌تواند حساب کاربر را حذف و شخص خاطی را از سایت اخراج نماید.

 

ماده چهار: مسئولیت‌های روژبین

4-1

 اطلاعات کاربران نزد سایت محفوظ است و روژبین تمام تلاش خود را در جهت حفظ اطلاعات کاربران انجام می‌دهد و سعی می‌کند از امکانات و زیرساخت‌های لازم برای این مقصود استفاده نماید.

4-2

 سایت روژبین تمام تلاش خود را می‌نماید تا آموزش‌ها و خدمات باکیفیت به کاربران ارائه دهد و پذیرای پیشنهادات و انتقادات باشد.

4-4

 سایت روژبین تمام تلاش خود را جهت به‌روزرسانی صفحات و مطالب خود می‌نماید. سایت می‌تواند بنا به هر دلیلی به‌صورت آزادانه اقدام به حذف یا از دسترس خارج نمودن موقتی یا دائمی صفحه خاصی از سایت نماید و این اقدام حقی برای اعتراض به کاربران نمی‌دهد.

  

ماده پنج: مسئولیت‌های کاربر

5-1

 کاربر باید در حفظ و نگهداری اطلاعات خود کوشا باشد و اطلاعاتی مانند نام کاربری، اطلاعات تماس و رمزهای عبور را نزد خود محرمانه نگه دارد. در صورت تخلف از مفاد این ماده و افشای اطلاعات کاربر، سایت روژبین هیچ مسئولیتی ندارد و تمام مسئولیت‌ها و عواقب بر عهده خود کاربر است.

5-2

 اشخاص نباید حساب کاربری خود را، به هر هدفی، نزد شخص یا اشخاص دیگری بسپارند. روژبین فقط به شخصی که مالک حساب می‌باشد خدمات می‌دهد. درصورتی‌که بر اثر استفاده هم‌زمان از حساب کاربری یا انتقال آن به دیگری مشکلی ایجاد شود تمام مسئولیت‌ها بر عهده کاربر است و روژبین هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد. ضمن آنکه درصورتی‌که معلوم شود چند نفر به‌صورت هم‌زمان از یک حساب کاربری و دوره ها آموزشی استفاده می‌نمایند روژبین می‌تواند بنا به صلاحدید اقدامات لازم را انجام دهد.

5-3

 کاربران متعهد هستند تمام دوره های آموزشی را که ثبت نام می‌نمایند به‌صورت شخصی استفاده نمایند و از به اشتراک گذاشتن آن‌ها در فضای آنلاین یا آفلاین، به‌صورت مستقیم یا باواسطه، خودداری نماید. در صورت تخلف از مفاد این ماده و انتشار یا انتقال دوره ها آموزشی، روژبین حق پیگیری‌های قضایی و قانونی را برای خود محفوظ می‌دارد و وکلای روژبین نسبت به شکایت‌های قانونی اقدام خواهند نمود.

 

5-4

کاربر نباید در سایت ( تالار گفت‌وگو و یا هر قسمت دیگر) اظهاراتی را بگذارد و‌ یا اقدامی نماید که مبین نقض حقوق اشخاص دیگر باشد و یا عمل مجرمانه‌ای را به دنبال داشته باشد.

همچنین کاربران نباید در خصوص امور مذهبی و سیاسی در این سایت اظهار نظر کنند. چنانچه هر یک از کاربران این ماده را رعایت نکنند، بلافاصله از سایت اخراج شده و چنانچه ثبت نامی انجام داده باشند، وجه واریزی به آنان مسترد نمی‌شود. همچنین کاربر (عضو) حق استفاده از این سایت را  از دست می‌دهد.

 

ماده شش: مالکیت فکری

6-1

 تمام محتوای سایت روژبین مانند محتوای مقالات، دوره های آموزشی، لوگو، تصاویر، صوت‌ها، ویدیوها و متعلق به آکادمی روژبین می‌باشد و بدون موافقت و اجازه روژبین، هیچ‌کس اجازه استفاده، کپی، بازآفرینی و یا هرگونه اقدام خلاف قانون دیگری را نسبت به هر یک از موارد ذکرشده و امثال آن ندارد.

6-2

 شایان ذکر است اگر محتوای سایت از منبع داخلی یا خارجی دیگری اخذ شده باشد به آن منبع ارجاع داده ‌شده است.

  

ماده هفت: ثبت نام دوره ها

7-1

 بعد از ثبت نام، کاربر می‌تواند از بخش پروفایل کاربری به لینک دانلود و لایسنس فعالسازی دسترسی داشته باشد. همچنین ایمیلی نیز که حاوی مشخصات ثبت نام کننده و لینک دانلود و لایسنس می‌باشد به آدرس ایمیلی که ثبت شده ارسال می‌گردد. در صورت عدم دریافت ایمیل تایید ثبت نام، حقی از ثبت نام در خصوص دسترسی به محتوای ثبت ‌شده زایل نمی‌گردد.

7-2

 درصورتی‌که تراکنش کاربر ناموفق باشد و وجهی از حساب کاربر کسر گردد، مبلغ کسر شده به‌صورت خودکار از طرف بانک مربوطه ظرف 72 ساعت مسترد خواهد شد.

ماده هشت: ارتباطات

8-1

 کاربر با ثبت‌نام در سایت یا ثبت کردن ایمیل در بخش‌های مختلف سایت و یا ارائه سایر اطلاعات تماس مانند شماره موبایل این حق را به سایت می‌دهد تا سایت در زمان‌هایی که صلاح می‌داند ایمیل‌ها یا پیامک‌هایی ارسال نماید. دریافت این ایمیل‌ها و پیامک‌ها اجباری نیست و روژبین این امکان را به کاربر می‌دهد تا به‌دلخواه خود بتواند از دریافت این پیام‌ها انصراف دهد.

8-2

 اطلاعات تماسی که کاربر در سایت ثبت می‌نماید، مانند شماره تماس، ایمیل و ، تنها اطلاعات موثقی است که سایت آن‌ها را به رسمیت می‌شناسد. روژبین تمام مکاتبات و پیگیری‌ها را از طریق همین اطلاعات تماس انجام می‌دهد و خود را در قبال اطلاعات تماسی دیگری پاسخگو و مسئول نمی‌داند.

8-3

 در صورت تغییر هر یک از اطلاعات طبق بند 2-8، کاربر باید مراتب را به سایت اطلاع‌رسانی نماید. اگر کاربر در ارائه اطلاعات جدید کوتاهی نماید هیچ مسئولیتی متوجه روژبین نخواهد بود.

8-4

 کاربر می‌تواند از طریق راه‌های تماسی که در صفحه «تماس با ما» سایت نوشته شده، با روژبین در ارتباط باشد.

8-5

 روژبین فقط از شماره‌های تماسی که در صفحه «تماس با ما» نوشته شده، استفاده می‌نماید. درصورتی‌که پیامی غیر از شماره‌های اعلام‌شده دریافت کردید اولا توجه نمایید که مرجع ارسال پیام‌ها روژبین نیست و ثانیا مراتب تخلف را به روژبین گزارش دهید تا از طریق مراجع قانونی و قضایی نسبت به سوءاستفاده‌ها اقدام شود.

 

ماده نه: نظرات

9-1

 کاربر می‌تواند در بخش‌های مختلف سایت که امکان ثبت نظر وجود دارد نظر خود را ثبت کند.

9-2

 .نظرات باید به فارسی نوشته شده باشد

9-3

 نظرات فقط باید در خصوص موضوع همان محتوا باشد و کاربر به‌هیچ‌وجه اجازه ندارد درباره مسائل متفرقه مانند مسائل مذهبی و سیاسی نظری ثبت نماید.

9-4

 کاربر حق ندارد به شخص یا اشخاص دیگری توهین نماید یا نظری را بیان کند که مبین نقض حقوق دیگری باشد.

9-5

 سایت می‌تواند در نظرات تغییر و اصلاح ایجاد نماید و یا به‌کلی از انتشار آن‌ها جلوگیری به عمل آورد.

9-6

 سایت می‌تواند در مواقعی که صلاح می‌داند اقدام به حذف یا ایجاد تغییر در نظرات بنماید. مانند مواقعی که کاربر اطلاعات تماس شخصی یا لینکی را در نظر خود درج می‌نماید.

9-7

 در صورت نقض موارد 3-9 و 4-9 روژبین می‌تواند کاربر را از سایت اخراج نماید و حساب کاربری وی را حذف کند.

 

ماده ده: فورس ماژور

منظور از فورس ماژور اتفاقاتی با منشا خارجی می‌باشد که خارج از اراده سایت بوده و بدون پیش‌بینی محقق شده باشد؛ مانند قطع سرتاسری اینترنت. در صورت وقوع فورس ماژور روژبین هیچ مسئولیتی مانند از دسترس خارج شدن سایت نخواهد داشت. همچنین در مواقعی ممکن است بنا به دلایلی سایت با مشکلاتی مانند از دسترس خارج شدن یا کندی مواجه شود که در این صورت نیز روژبین مسئولیتی ندارد.